Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش را به عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :2
کل بازدید :17686
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/1
1:6 ع
بیانیه جامعه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری
در سـالروز حماسه پر افتخار 9 دی

یکی از افتخارات ورزشکاران و جوانان نسل امروز حضور در عرصه هایی است که توانسته بصیرت دینی و بینش سیاسی خود در حمایت از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همگان ثابت کند. ورزشکاران و جوانان چهارمحال و بختیاری بر همین اساس و در سالروز حماسه پر افتخار 9 دی، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین حضـرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) آمادگی خود را جهت حضور درتمام صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب اسـلامی اعلام می دارد. «9 دی حاصل بصیرت مردم مومن ایران بود، تجلی عشق و ارادت به ولی‌امر مسلمانان و پیامی بود به همیشه تاریخ تا استکبار جهانی بداند این مردم عاشق، پای در رکاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دفن فتنه‌ها، بیـدارترین ملت روزگارند».

روزی که جامعه ورزش و جوانان هم نوا با امت اسلامی نقشه های دشمنان دین خدا را نقش برآب ساخته و نفاق را از چهره ی پلید مزدوران ویزیدیان زمان دریدند و برای همیشه رسوای عالم ساختند واجازه ندادند ننگ بی بصیرتی و غفلت بر پیشانی شان جان گیرد. فتنه ای که به فرموده ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای با ظاهری حق، ولی محتوایی باطل آمده بود تا انقلاب اسلامی را که حاصل خون هزاران شهید عزیز بوده ببلعد ولی اقدام به موقع و به هنگام امت امام، همدلی مستکبران عالم را که از طراحان و حامیان آن فتنه عظیم بودند غافلگیر و مایوس سـاخت. تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که شروع انقلاب اسلامی در عرصه اجتماع از عاشورای 1342 شروع شد در عاشورای 1357 شعله‌ور شد و در عاشورای 1388 تثبیت مجدد شد. حضور میلیونی مردم در این قله افتخار ، آتش فتنه ای را خاموش ساخت که از سوی کشورهای غربی کلید خورده بود و تدارک اصلی آن توسط نیروهای سازمان یافته سیا انجام گرفت، این حرکت نرم دشمنان انقلاب اسلامی را نمی توان با هیچیک از تحرکات آنان در طول سی و یک سال گذشته همچون کودتای نوژه، واقعه طبس و هشت سال جنگ تحمیلی مقایسه کرد. و در پایان از مسئولین نظارتی و اجرایی خواستاریم اکنون که شاهد تلاش افراد و جریانات سیاسی فعال در فتنه سال 1388 باچهره ای جدید و حق به جانب هستیم اجازه ورود این افراد را در عرصه سرنوشت ساز پیش روی نظام نداده تا ریشه های باقی مانده نفاق در جامعه اسلامی خشکیده و به فراموشی سپرده شود.


91/10/9::: 8:46 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم
+ با آب طلا نام حسین قاب کنید با نام حسین یادی از آب کنید خواهید مه سربلند و جاوید شوید تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید فرا رسیدن تاسوعا و عاشوراتسلیت باد.
+ نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند * رمز قرآن از حسین آموختیم / ز آتشش ما شعله ها افروختیم ای صبا ای پیک دور افتادگان / اشک ما را بر مزار او رسان . . . * قلبها برای آرامش دستها برای حک کردن عشق بر روی سینه عقل در انتظار جنون نفس ها به شماره افتاده آری “محرم” آمده .