Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان خردمند در پس دل اوست ، و دل نادان پس زبان او . [ و این از معنیهاى شگفت و شریف است و مقصود امام ( ع ) این است که : خردمند زبان خود را رها نکند تا که با دل خویش مشورت کند و با اندیشه خود رأى زند ، و نادان را آنچه بر زبان آید و گفته‏اى که بدان دهان گشاید ، بر اندیشیدن و رأى درست را بیرون کشیدن سبقت گیرد . پس چنان است که گویى زبان خردمند پیرو دل اوست و دل نادان پیرو زبان او . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :3
کل بازدید :17738
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/14
5:39 ع

   (( محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه داشته است))                                      ((مقام معظم رهبری))

مسئولان ورزش باید با یک دید فلسفی و با اتکا به یک منطق قوی و صحیح و حکمت آمیز حرکت کنند.

                                                                                                                ((مقام معظم رهبری))

حضور محترم: اعضای شورا

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)،‌ بدینوسیله از جنابعالی دعوت بعمل می آید در جلسه شورای اندیشه و همفکری بسیج ورزشکاران شهرستان کوهرنگ با اهداف زیر در روز پنج شنبه مورخ 2/9/91 راس ساعت 10:30 که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می­گردد، شرکت فرمائید?

اهداف جلسه:

1-       کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده سازی اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه­ای(مدظله العالی) در جامعه ورزش شهرستان.

2-       ظرفیت سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج دهها میلیونی و ایفای نقش سازمان یافته ورزشکاران بسیجی در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی.

3-       کمک به تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی از جامعه ورزش شهرستان.

4-       فراهم نمودن بستر لازم جهت ارتقاء ورزش قهرمانی در سطح کشور(باتوجه به فرموده­های مقام معظم رهبری)

5-       تعیین ارکان شورا (اعضا، ارزیاب، مسئولین کارگروه ها)


91/8/29::: 2:4 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم
+ با آب طلا نام حسین قاب کنید با نام حسین یادی از آب کنید خواهید مه سربلند و جاوید شوید تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید فرا رسیدن تاسوعا و عاشوراتسلیت باد.
+ نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند * رمز قرآن از حسین آموختیم / ز آتشش ما شعله ها افروختیم ای صبا ای پیک دور افتادگان / اشک ما را بر مزار او رسان . . . * قلبها برای آرامش دستها برای حک کردن عشق بر روی سینه عقل در انتظار جنون نفس ها به شماره افتاده آری “محرم” آمده .